Tuesday, November 12, 2013

İZMİR'DE 29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMIMIZDAN KARELER




 








Polislerimiz













                                                 Askerlerimiz

                Vatan aşkıyla yüreği çarpan taşıdığı üniformalarının hakkını veren Türkiye Cumhuriyetine yakışır görev yapan evlatlarımızı gururla alkışladık.


izmir de 29 ekim cumhuriyet bayramimizdan kareler 3
    Sabah 11.30 gibi  Konak'a indiğimizde önce şaşırdık öğrenciler dönüyordu ,etkinlik haberlerinden saatleri okumuştum ama  daha erken başladı sanırım deyip ilerledik.Çocukların ,gençlerin enerjileri ve çoşkuları çok güzeldi.


izmir de 29 ekim cumhuriyet bayramimizdan kareler 4
 Bu karelerde Gündoğdu'dan;ilk karedeki gençler Rotary klübünün misafirleri yabancı uyruklu gençler Çoşkuya onlar da katılmıştı fotoğraf ricamı kırmadılar :)

Hanımefendinin sırt yazısını çekmeden edemedim (Tabii ki  izin aldım)

amcam elindeki posterle etrafa pozlar veriyordu:)


izmir de 29 ekim cumhuriyet bayramimizdan kareler 5
  Ahhh bu güzelliğe bayıldım annelerinden izinle bu kareleri çektim minik hanıma adını sormayı unuttum ama meydanda çektiğim bu delikanlının adı Osman:)  uzun yıllar bu kutlamalarla büyüyecekler inş.


izmir de 29 ekim cumhuriyet bayramimizdan kareler 6
 Veee geçit törenleri ;Polislerimiz ,Askerlerimiz havacısıyla,karacısıyla ,deniz ve jandarmasıyla  muhteşemlerdi.  İzlerken  insanın içi kabarıyor gururla ,çoşkuyla izledik.


izmir de 29 ekim cumhuriyet bayramimizdan kareler 7
Geçit töreni sonrası Emineyle attık bizde kendimizi çayıra çimene yaşlıyız ya yorulduk biraz:)))) :)))  bu sevimli Paticanlar etrafta geziniyordu.İlk karedekini bu şekilde sevmemle, başladı  şımarıklıklara aman bir tatlıydıki sormayın bilseydim  yatıp yuvarlanıp şımaracağını kamerayla çekerdim  işi ilerletip sırtüstü bile yattı göbişi sevecekmişim  kırmadım tabiiki de:))))

 Diğeri ise Konak çarşı girişine yakın böyle yatıyordu sevdim yiyecek vermek istedim ama kabul etmedi çok üzgün bakıyordu kıyamam  onun da biraz sevdim  ve vedalaştık.


izmir de 29 ekim cumhuriyet bayramimizdan kareler 8
  Kutlamalar sadece yerde değildi:)


izmir de 29 ekim cumhuriyet bayramimizdan kareler 9
   Kıyıda gördüğümüz bir denizanası oldukça iriydi Emine'ye takılmama sebep oldu  o da hem deniz anası hem deniz ananesi:))))))))) (Oğlu ve torunun adları Deniz).

 Yıllardır  bu mevsim de her yerde görüp ama hiç tadına bakma cesareti gösteremediğim bir meyveydi dağ çileği,Emine çok güzel olduğunu söyleyince aldık  çooookkk beğendim çok bundan sonra merhaba demeden asla yanından geçmem:))))))


izmir de 29 ekim cumhuriyet bayramimizdan kareler 10
  Bu karelerde canım arkadaşımla bana bu güzel günün anıları olarak kalacak:)

No comments:

Post a Comment