Sunday, January 19, 2014

Review Dua Kosong Satu Tiga


Assalamualaikum semua.


review dua kosong satu tiga 1
Lamanya saya menyepi. Huhu, Entahlah. Bila mahu menulis, buka facebook layan facebook dulu. Bila buka twitter, layan twitter dulu. Bila buka instagram, layan instagram dulu. Agaknya saya ni tidak stick pada yang satu kan? hahaha, btw, post kali ni saya nak buat review pasal tahun dua kosong satu tiga. Sekarang jam menunjukkan pukul 8.45 malam. Nampaknya tinggal beberapa jam sahaja lagi kita akan melangkah ke tahun dua kosong satu empat. Apa azam korang tahun baru ni? Azam saya tahun dua kosong satu empat ini adalahhhhh saya akan beritahu dalam post yang akan datang. Hahah.

 Baiklah, sekarang review tahun dua kosong satu tiga.


Januari: saya melangkah ke dunia persekolahan sebagai murid tingkatan 5. Dah senior okay :D 18/1 alhamdulilah tahun pertama saya sambut birthday dengan "orang baru" :P 


Febuari until november: saya fokus study untuk menduduki ujian bulanan 


Desember: saya habiskan exam SPM pada 2/12/13 di mana ketika itu saya genap satu tahun dengan "orang baru"
Alhamdulilah, tahun dua kosong satu tiga ini saya masih bergelar seorang pelajar. in Sya Allah tahun dua kosong satu empat saya akan bergelar sebagai "university student". Kita sama sama berdoa ye.

Sekian sahaja daripada saya ;)







No comments:

Post a Comment